martes, 16 de febrero de 2010

Vos presento a Dado

Bos días nenos e nenas!
Que tal as vacacións? Espero que as esteades disfrutando! Hoxe vos escribo para presentarvos a un novo "bichiño" que teño na casa; xa sabedes que teño dous tartarugas, algúns sabedes que teño dous gatiños e dende hoxe teño un canciño, é un dálmata e chámase Dado, déixovos unha foto esperando que vos guste! Moitos bikos e ata dentro de un par de días!




Seguro que xa vos déchedes conta que me encantas os "bichiños" verdade? :D

3 comentarios:

  1. Hola somos Sara y Angel y el dálmata es muy precioso y nos gusta cuando esta acostado en la cama.

    ResponderEliminar
  2. Hola somos Pedro e Ainhoa nos gustou moito o voso video porque nos gustan os dalmatas.

    ResponderEliminar
  3. Moitas gracias, Sara, Ángel, Pedro e Ainhoa!

    ResponderEliminar

Grazas polo teu comentario!